Po vydaní “Dáva mi” od Kontrafaktu, a po jej zmedializovaní, zožala táto skladba nečakaný úspech u poslucháčov a dokonca sa držala 8 týždňov v hitparáde Televízie Markíza “Deka Hity”. V tomto období sa začalo rozprávať o skomercionalizovaní tohto hudobného žánru u nás. Kontrafakt dostali ponuku od vydavateľstva Sony Music Entertainment na vydanie debutového albumu a trojica sa do toho pustila naplno, takže v roku 2004 vychádza E.R.A., do ktorého bola zahrnutá aj úspešná skladba Mulano Stylos, a tento nosič bol ešte aj v roku 2005 stále druhým najpredávanejším albumom zo všetkých žánrov na Slovensku. Kontrafakt je prvou slovenskou hip-hopovou skupinou, ktorá mala turné po celom Slovensku, nieslo názov “Murdardo Mulano Tour” a dokonca existuje dokument zaznamenavajúce celé turné.
Nebolo to však iba o skupinách. Ponuky dostávali aj jednotlivci z rapových skupín, ktorým sa naskytli možnosti vydania sólových projektov. Vďaka tomu vznikla roku 2004 ďalšia klasika slovenského rapu Né produkt od Čistychova, zo skupín L.U.Z.A. a Názov Stavby, vydaná vydavateľstvom EMI Music a na tomto projekte sme mohli počuť “Staraj sa o seba”, ktorá bola poňatá jamajským hudobným žánrom dancehall, speváčka Tina obsadila Rhythm & Blues pieseň “Naša” alebo “Vaša”. Piešťanský Rytmus taktiež vydáva sólový album Bengoro, vydaný vlastným vydavateľstvom Tvoj Tatko Records, ktoré spolupracovalo so Sony BMG, kde boli hymny ako “Cigánsky sen”, “Temeraf”, alebo “Potrebujem Tvoju Nenávisť”.
Hip-hop u nás stával čím ďalej, tým viac populárny a dokonca boli na hip-hopové podujatia pozývaní legendárni hudobníci svetového formátu ako Wu Tang Clan, Black Eyed Peas, 50 Cent, či Snoop Dogg. Tým pádom započalo škatulkovanie jednotlivých umelcov medzi “komerčákov” a tých, ktorých fanúšikovia považovali za “underground”. Kontrafakt, respektíve skôr iba Rytmus, bol síce označovaný za hlavnú tvár slovenského rapu a aj bežní poslucháči hudby ho vnímali ako reprezentanta slovenského rapového žánru. V roku 2007 vydali Kontrafakt druhý album, ktorým dali najavo fakt, že sú najprogresívnejšou formáciou tej doby, a že sa od ostatných príslušníkov hip-hopovej scény svojimi kvalitami vzďaľujú a ktorý nesie názov Bozk na rozlúčku, ktorý tiež bol vydaný pod Tvoj Tatko Records v kolaborácii s EMI Music, a boli tu piesne ako “Zme úplne napi**”, “Nikomu neverím” alebo “Život je boj”.
Autor: Miroslav Braun